יום ראשון, 15 ביוני 2014

איך למצוא מדריך תיירים מוסמך בישראל

ניתן לבצע טיולים מודרכים לכל מקום בארץ, כמו למשל ליום כיף, טיול לתיירים מחו"ל וימי גיבוש לעובדים. באמצעות טיול מאורגן תיהנו מנופים מקומות וידע שלא הכרתם עד כה.

לארץ ישראל הקטנה יש הרבה מה להציע. תקופת האביב, היא התקופה הטובה ביותר לטיולים מאורגנים בארץ. אזור הצפון הוא אזור נהדר לטיולים במיוחד בתקופת הפריחה. הכול ירוק, פרחים צבעוניים ושמורות נפלאות. בצפון יש אגמים ונהרות שהידוע בהם הוא נהר הירדן שהפך להיות מקום עלייה לנצרות ששם הוטבל ישו. ביקור בכפרים מיוחדים שיש בהם תרבויות מופלאות כמו למשל כפרי הדרוזים בצפון זוהי חוויה מרתקת גם לתיירים מחו"ל וגם לנו הישראלים שהרבה דברים לא ידענו או לא טיילנו במקומות נהדרים אלה.

מדוע התיירים מעוניינים בטיולים מאורגנים?

חשוב כי תיירים הנמצאים בבתי המלון השונים בארץ ייקחו מורה דרך על מנת שהמדריך ידבר בשפתם ויסביר להם על המקומות שמעניינים עבורם לביקור, כמו מקומות קדושים או אתרים היסטוריים ידועים גם בנצרות וגם ביהדות. התיירים ילמדו גם על התרבות הישראלית ועל השפעה התרבותית של שאר הדתות בארץ. המאכלים המיוחדים בארץ יערבו לחיכם והם יבקרו במסעדות בהם יוגש אוכל אותנטי מזרחי. השווקים המיוחדים שיש בארץ אהובים מאוד על התיירים, שכן הם מריחים ניחוחות מיוחדים שאין להם אותם בחו"ל . השווקים בארץ הם ססגוניים ומיוחדים. יש טיולים מאורגנים לכל רחבי הארץ מהדרום ועד לצפון, ותיירות פנים וחוץ יכולה ליהנות מטיול מודרך ומיוחד שיוסיף להם ידע ונופים מרהיבים.

ארץ עם מדבר, יערות, אגמים וחופים מדהימים למרות שישראל היא ארץ מאוד קטנה, יש לה מגוון של נופים והרבה מה להציע. זה מה שמיוחד בארץ זו שמושכת אליה תיירים מכל קצוות העולם וכן תיירות הפנים שלנו גם היא משגשגת. גם ישראלים יעדיפו בהרבה מקרים טיולים מאורגנים או יהודים מאמריקה השוקלים עליה ירצו שזו הדרך הטובה ביותר עבורם להכיר את הארץ לפני שהם מבצעים או שוקלים עלייה. בארץ יש הרבה קבוצות גיבוש כמו טיולים מטעם העבודה שנועדו לגבש את העובדים והם יעדיפו טיול מאורגן בארץ שהוא הרבה יותר נוח ומסודר. גם התרבויות השונות בארץ הם נושא מיוחד לתיירים הזרים וגם לנו המקומיים שבהרבה מקרים אין לנו ידע, היות ולא היינו בטיול מאורגן בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה