יום ראשון, 15 ביוני 2014

מדריך טיולים פרטי ישראלי


יש הרבה אנשים שאוהבים טיולם בטבע אך אין הם מכירים את המסלולים. תוכלו למצוא מדריך טיולים פרטי שיתאים לכם טיול בהתאם ליכולות הפיזיות שלכם ולתחומי העניין .


אם חשקה נפשכם להתארגן עם משפחות או טיולי חברים וזוגות באחד מהמקומות המדהימים בארץ , אך אין לכם מושג איפה, תוכלו לחפש מדריך טיולים ישראלי פרטי או מורה דרך בירושלים . המדריך ייעץ לכם לגבי המסלולים לאחר שישאל אתכם כמה שאלות כמו איזה סוג של נופים או אתרים היסטוריים אהובים עליכם ואף יעניק לכם כמה טיפים. הדגישו אילו דברים חשובים לכם במסלול הטיול.  טיול מוצלח תמיד יהיה באמצעות מדריך טיולים מוסמך, לכן חשוב לבחור אותו בקפידה. תוכלו לבדוק את מדריך הטיולים שלכם באמצעות סיור הכנה וכך תוודאו כי הוא אכן בקיא בדרכים. בדקו את ההכשרה של מדריך הטיולים הפרטי שלכם
חשוב לבדוק את ההכשרה של  אותו מורה דרך לפני שתחליטו כי הוא יהיה המדריך שלכם. בקשו ממנו להראות לכם רישיון של מורה דרך ובררו, כמה שנים הוא כבר עוסק בתחום. חשוב כי יהיה זה אדם עתיר ידע מקצועי בתחום הטיולים והוא חייב לתת לכם מידע נכון וחשוב לסמוך עליו. בקשו גם ביטוח מאת המדריך במיוחד אם מדובר על טיול אקסטרים כמו טיפוס הרים וכדומה. אם הזמנתם למשל מורה דרך באמצעות חברת טיולים, לבטח יהיה לו ביטוח מסודר מהחברה.

 מהי העלות של מורה דרך פרטי?

מורה דרך פרטי עם רישיון, יגבה ליום טיולים 140 דולר, מדריך טיולים המגיע דרך חברה יגבה 800 ₪ ליום מודרך אם מדובר בימי חול, בשבתות המחיר כמובן יעלה. מדריך טיולים שהוא וותיק ויש לו מוניטין,  כמו מורה דרך וותיק בעל ניסיון יגבה כמה אלפי שקלים.

מדוע הכימיה ביניכם לבין מורה הדרך חשובה?

הכימיה ביניכם לבין המדריך חשובה מאוד. חשוב ביותר לקבוע פגישת היכרות ראשונית עם המדריך וכדאי שתספקו לו מידע על הקבוצה שמתארגנת לטיול. נסו לארגן מידע על אופן ההדרכה של המדריך ובמה הוא חיוני או מיוחד. אם יש לכם המלצות לגבי המדריך אז מה טוב, בדרך כלל מדריך טיולים המגיע באמצעות המלצות יהיה מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה